Założycielki i zespół

Nauka w szkołach powinna być prowadzona w taki sposób, aby Uczniowie uważali ją za cenny dar, a nie za ciężki obowiązek 

 Albert Einstein

Szkoła „FACE 2 FACE with LANGUAGES” jest owocem naszej pasji oraz miłości do nauczania. Doświadczenie oraz serce wkładane w wykonywany zawód pozwoliło nam na stworzenie lekcji języków obcych opartych na samodzielnie wypracowanym systemie nauczania.

Pomimo tego, iż jesteśmy siostrami nasze odmienne charaktery sprawiają, że uzupełniamy się na wielu płaszczyznach. Ewelina uwielbia pracę z Maluszkami i to właśnie na zajęciach z Nimi czuje się jak ryba w wodzie. Uśmiechnięte buźki jej Uczniów, pojawiające się na każdej lekcji sprawiają, że praca z Nimi jest dla niej czystą przyjemnością. Anika natomiast, z młodzieżą porozumiewa się bez słów. Jej wieloletnie doświadczenie w nauczaniu młodzieży, pozwoliło na opracowanie systemu motywacyjnego, który idealnie trafia w gusta, a także potrzeby tej grupy wiekowej.

Obie posiadamy wykształcenie pedagogiczne w zakresie nauczania języka angielskiego. Anika swoje wykształcenie zdobyła w Państwowej Szkole Wyższej w Białej Podlaskiej, a następnie na Uniwersytecie Warszawskim w Ośrodku Studiów Amerykańskich. Ewelina natomiast jest absolwentką Nauczycielskiego Kolegium Języków Obcych w Puławach, oraz uczelni wyższej Pedagogium, gdzie ukończyła studia magisterskie o kierunku Wychowanie Przedszkolne i Wczesnoszkolne z Językiem Angielskim. Prywatnie uwielbiamy nieprzespane noce spędzone na rozmowach z Mamą, a naszym oczkiem w głowie jest mały Leoś, synek Aniki :)

Naszą ambicją jest tworzenie Szkoły, której Uczniowie mają dostęp do edukacji językowej na najwyższym poziomie. Chcemy tworzyć Szkołę, która nie kojarzy się Dzieciom ze stresem oraz obowiązkiem, ale z radością, śmiechem, zabawą i chęcią przebywania w niej. Chcemy rozwijać w naszych Uczniach naturalny potencjał wchłaniania języków. Chcemy, aby języki obce nie stanowiły dla naszych Uczniów problemu teraz na etapie szkolnym oraz później w życiu dorosłym. W naszej ofercie znajdą Państwo języki, których znajomość jest najczęściej oczekiwana przez współczesnych pracodawców.

Serdecznie zapraszamy do korzystania z usług naszej Szkoły.

 

Z wyrazami szacunku,

Anika Ślęzak

Ewelina Wójciak

 

Nasz zespół

Zespół FACE 2 FACE to grupa niezwykłych ludzi. Bijące od Nich ciepło, empatia oraz wieczny uśmiech na twarzach sprawiają, że potrafią Oni zbudować ogromną więź ze swoimi Uczniami. Do tego umysły pełne pomysłów, kreatywność i Ich ambicja tworzą niemal każdą lekcję cudownym, wartościowym doświadczeniem. Jednym słowem, Zespół F2F to profesjonaliści z anielskimi sercami. :)

Katarzyna LIS 

- metodyk szkoły FACE 2 FACE

- lektorka języka angielskiego

Absolwentka Nauczycielskiego Kolegium Języków Obcych w Puławach oraz Uniwersytetu Warszawskiego, gdzie na wydziale Językoznawstwo uzyskała tytuł naukowy magistra.

Osoba z sercem na dłoni, pełna pasji i ambicji. Kreatywność, pracowitość oraz rzetelność to przymioty, które w pełni określają charakter Kasi. W naszej Szkole specjalistka od grup najmłodszych LITTLES i KIDS.

 

Ewa BIEŃCZAK-URBAŃSKA

- lektora języka angielskiego
- lektorka języka rosyjskiego

Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego, kierunek: Lingwistyka Stosowana, specjalność: Tłumaczenia specjalistyczne oraz dydaktyka języka ogólnego i specjalistycznego. 

Ewa jest osobą o bardzo ciepłym usposobieniu, z ogromnym poczuciem humoru. Ewa bardzo dobrze czuje się wśród JUNIORÓW, którzy uwielbiają kiedy Ta używając gestykulacji oraz kalambur, próbuje wytłumaczyć dane słowo, za żadne skarby nie chcąc użyć języka polskiego na zajęciach :)

 

 

Ewelina KOWALCZYK

– lektorka języka hiszpańskiego

Absolwentka uczelni prywatnej Wszechnica Polska, Szkoła Wyższa w Warszawie, gdzie na wydziale Filologia Hiszpańska uzyskała tytuł naukowy magistra.

Ewelina jest dziewczyną pełną pasji oraz hiszpańskiego temperamentu. Jej lekcje są głośne oraz wypełnione pozytywną energią. Osoba, która nie tylko naucza języka, ale również zaraża hiszpańską kulturą.

 

Anita POSIM-KRYCZKA

- lektor języka niemieckiego

Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego, wydziału Polonistyka oraz Goethe Institut i Dethloff Deutschschule (język niemiecki).

Profesjonalistka z wieloletnim stażem, wulkan energii, pozytywnie zakręcona ;) - to słowa, które najlepiej opisują Panią Anitę.

"Zapraszam serdecznie na zajęcia języka niemieckiego – przyjemna atmosfera, interesujące zajęcia i …dużo zabawy."

Nasze wartości

„Nauka w szkołach powinna być prowadzona w taki sposób, aby Uczniowie uważali ją za cenny dar, a nie za ciężki obowiązek” Albert Einstein 

W naszej Szkole stawia się ogromny nacisk na uświadamianie Uczniom jak ważna jest znajomość języków obcych w dzisiejszym świecie. Bardzo często rozmawiamy o tym z Uczniami oraz przypominamy, że nie uczą się języków obcych w celu uzyskania dobrej oceny, ale w celu wykorzystywania swojej wiedzy w różnych sytuacjach swojego życia teraz oraz w przyszłości. Nie stresujemy naszych Uczniów ciągłymi klasówkami, czy ocenami. Dzięki temu wiedzą Oni, że to co zapamiętają ma służyć Ich dobru w przyszłości, a nie zostać wyrzucone z pamięci zaraz po napisanej klasówce.

W ciągu pierwszych 5 lat edukacji językowej z nami Uczniowie nie poddawani są jakimkolwiek egzaminom. W późniejszych etapach pisemna forma sprawdzania wiedzy Uczniów odbywa się tylko dwa razy do roku. W naszym systemie kształcenia, Uczniowie w ogóle nie otrzymują ocen, gdyż w naszej opinii nie mają one dużego wpływ na proces nauki.

Edukacja bez stresu w naszej Szkole to również nauka w dużej mierze przez zabawę. Nawet doskonalenie tak trudnej umiejętności językowej jak MÓWIENIE zamieniane jest w grę rywalizacyjną, podczas której Uczniowie zapominają o problemie bariery językowej. Ponadto, Zespół F2F systematycznie powiększa swoją bazę materiałów dydaktycznych o nowe gry edukacyjne, po to aby nauka była radością dla jej odbiorców.

Co więcej, nasze grupy liczą maksymalnie 10 osób, a jej Uczestnicy dobierani są według wrodzonego, indywidualnego charakteru kompetencji językowej Uczenia. Pozwala to na wyeliminowanie stresu przed innymi kolegami, gdyż wszyscy Uczestnicy grupy są na takim samy poziomie i w takim samym tempie przyswajają nowe informacje. 

Nasz model edukacji bardzo mocno opiera się na zaufaniu. Zaufanie do Uczniów ma swoje odzwierciedlenie przede wszystkim w tym jak podchodzimy do kwestii pracy domowej. W naszej szkole praca domowa zadawana jest po każdej lekcji już na etapie KIDS / DZIECIAKI i jest traktowana bardzo poważnie. Głęboko wierzymy, że aby osiągać sukcesy językowe trzeba systematycznie wykonywać samodzielną pracę w domu, bez pomocy Nauczyciela lub współpracy z Kolegami.

Podczas lekcji Lektor rozdaje Uczniom naklejki za odrobienie pracy w domu. Jednak naklejka nie nagradza jakości wykonanej pracy, ponieważ każdemu mogą zdarzyć się błędy, ale wysiłek włożony w jej wykonanie. Innymi słowy, wartością, która liczy się w naszej Szkole jest zaangażowanie, chęć i uczciwość w stosunku do Nauczyciela.

Bardzo cenimy sobie również współpracę z Uczniami podczas zajęć, często dajemy im wolną rękę przy doborze zabaw edukacyjnych. Ufamy, że taka współpraca owocuje większym zaangażowaniem Uczniów w naukę, a co za tym idzie lepszymi wynikami.

Wychodząc z założenia, że to właśnie Nauczyciel decyduje o sukcesie każdego indiwiduum przebywającego w naszej sali lekcyjnej stworzyliśmy Szkołę opartą na zaufaniu do jej Nauczycieli. Stąd w naszej Szkole programy nauczania nie są zamknięte w standaryzowane ramy czasowe. Nasi Lektorzy mają pełną swobodę oraz kontrolę nad realizacją danego programu nauczania, przebiegiem lekcji, jej tempem i zakresem przekazywanej wiedzy. Niemnie jednak, konsultacje oraz wsparcie metodyczne są na porządku dziennym w naszej Szkole.

Lektorzy mogą omawiać dane zagadnienie tematyczne przez taką ilość zajęć, jaką uznają za słuszną, obserwując i dostosowując  program nauczania do tempa danej grupy. To dlatego często zdarza się, iż Nauczyciel nie realizuje danego podręcznika od przysłowiowej „deski do deski”, ale omija ćwiczenia, które Jego zdaniem są stratą czasu dla danej grupy, w zamian proponując bardziej wartościowe ćwiczenie. Z tego samego powodu, jeszcze częściej zdarza się, iż Dzieci na naszych zajęciach uczą się zagadnień wykraczających poza ramy podręcznika kursowego.

Model edukacji językowej

W pełni przemyślany, spójny model edukacji językowej w Szkole FACE 2 FACE jest gwarantem sukcesu, gdzie sukces oznacza świadomą, płynną znajomość języka obcego w mowie i piśmie.

Stąd zachęcamy, aby Państwa Dzieci rozpoczęły przygodę edukacyjną z nami jak najwcześniej. Każdy etap edukacji jest ważny i ma wpływ na etap kolejny.

MODEL EDUKACJI PIERWSZEGO JĘZYKA OBCEGO

LITTLES - jest to pierwszy etap nauki języka angielskiego, który rozpoczynamy mając 4 latka i kontynuujemy jeszcze przez kolejny rok.

Jest to etap wchłaniania, osłuchiwania się z językiem, nabywania naturalnego akcentu, który nie jest łatwy do wyuczenia, kiedy aparat mowy dużego Dziecka jest w pełni wykształcony. Osobie dorosłej wydawać by się mogło, że to czas bezcelowej zabawy, w rzeczywistości tylko ten etap nauki przypomina naturalne przyswajanie języka, tak jak w przypadku języka ojczystego. Czas trwania zajęć to 40 minut, dwa razy w tygodniu.

KIDS - drugi etap nauki rozpoczynamy już w „zerówce”, kontynuujemy w klasie I i II szkoły podstawowej.

W naszej Szkole już w „zerówce” kładziemy nacisk na czytanie oraz pisanie. Używamy do tego metodę CZYTANIE GLOBALNEGO, czyli czytania syntetyczno-analitycznego. Innymi słowy, uczymy Dzieci rozpoznawania i nazywania całych wyrazów, nie wnikając w ich strukturę. Jest to w szczególności pomocne w przypadku języku angielskim, gdzie tradycyjne czytanie literka po literce nijak się ma do rzeczywistego brzmienia danego słowa. KIDS to również etap zabawy bez liku :) Powołując się na metodę Total Physical Response nauczamy języka przez ruch, włączając całe ciało w proces nauki.  Czas trwania zajęć to 60 minut, dwa razy w tygodniu.

JUNIORS - w trzeci etap edukacji językowej wkraczamy będąc w klasie III szkoły podstawowej, kontynuujemy w klasie IV i V.

Już od klasy III, po pięciu latach wcześniejszej edukacji z nami nauka przybiera poważniejszy charakter. Podręcznik kursowy porusza zagadnienia z przyrody, geografii, fizyki, czyli wszystko to czym 9-latek z pewnością się interesuje. Na tym etapie dążymy do samodzielnych, pełno zdaniowych wypowiedzi naszych Uczniów. Używamy do tego autorskiego produktu edukacyjnego o nazwie „FACETALK”, który przynosi spektakularne efekty. Czas trwania zajęć to 70 minut, dwa razy w tygodniu.

TEENS – czwarty etap nauki realizujemy będąc w klasie VI, VII i VII (po reformie systemu edukacji) oraz II i III gimnazjum (w starym systemie edukacji).

Na tym etapie uczymy wypowiedzi, przy użyciu skomplikowanych struktur gramatycznych. Rozmawiamy na konkretne tematy, uczymy wyrażania własnych opinii w języku angielskim. Powiększamy zakres słownictwa o wyrażenia przyimkowe, kolokacje, ćwiczymy słowotwórstwo. Wypowiedzi pisemne na tym etapie nabierają poważniejszego charakteru. Czas trwania zajęć to 80 minut, dwa razy w tygodniu.

YOUTHS – ostatni, piąty etap nauki w naszej Szkole przypada w okresie szkoły ponadpodstawowej. 

Naszym nadrzędnym celem na tym etapie jest przygotowanie do międzynarodowych testów kompetencji językowej, w tym do najpopularniejszego, powszechnie rozpoznawalnego certyfikatu FCE oraz CAE. Pochylamy się również nad strategiami rozwiązywanie zadań maturalnych, choć po wielu latach nauki z nami Matura jest pestką dla naszych Uczniów :) Czas trwania zajęć to 90 minut, razy w tygodniu.

 

MODEL EDUKACJI DRUGIEGO JĘZYKA OBCEGO

PRZEDSZKOLAKI - naukę drugiego języka obcego tak jak w przypadku języka angielskiego zaczynamy od lat najmłodszych. Im Dziecko jest starsze, tym bardziej chce analizować język oraz jego struktury gramatyczne. Natomiast małe Dziecko nie zastanawia się nad tym czego się uczy, podświadomie przyswaja wszystko to, co Lektor wypowiada w danym języku. Nabywa naturalny akcent, który nie jest łatwy do wyuczenia, kiedy jego aparat mowy w starszym wieku jest już w pełni wykształcony. Osobie dorosłej wydawać by się mogło, że nauka podczas lat najmłodszych to czas bezcelowej zabawy, w rzeczywistości tylko ten etap nauki przypomina naturalne przyswajania języka, tak jak w przypadku języka ojczystego. Czas trwania zajęć to 45 minut, razy w tygodniu.

DZIECIAKI – ten etap nauki drugiego języka obcego to okres nauki pisania oraz czytania. Do szlifowania umiejętności czytania używamy metodę czytania globalnego, czyli czytania syntetyczno-analitycznego. Innymi słowy, uczymy Dziecko rozpoznawania i nazywania całych wyrazów, nie wnikając w ich strukturę. Na tym etapie wprowadzamy również bardziej skomplikowane struktury gramatyczne. Tworzymy pełne zdania, wszystko to jednak wciąż przybiera formę zabawy edukacyjnej. Czas trwania zajęć to 65 minut, razy w tygodniu.

MŁODZIAKI – w trzecim etapie edukacji II języka obcego Uczniowie potrafią już doskonale czytać i pisać dlatego teraz skupiamy się na nauce pełno-zdaniowych, płynnych wypowiedzi. Używamy do tego autorskiego produktu edukacyjnego o nazwie „FACEHABLAR”- język hiszpański, „FACESPRECHEN”- język niemiecki, „FACEРазговар”- język rosyjski. Dzięki naszej Grze Uczniowie w przyjemny sposób ćwiczą umiejętność mówienia. A systematyczne używanie Gry przynosi spektakularne efekty. Czas trwania zajęć to 75 minut, razy w tygodniu.

STARSZAKI – na tym etapie szlifujemy wypowiedzi ustne oraz pisemne, przy użyciu bardziej skomplikowanych struktur gramatycznych. Rozmawiamy na konkretne tematy, uczymy wyrażania własnych opinii w II języku obcym. Powiększamy zakres słownictwa o kolokacje, wyrazy pokrewne, ćwiczymy słowotwórstwo. Wypowiedzi pisemne na tym etapie nabierają poważniejszy charakter. Czas trwania zajęć to 85 minut, razy w tygodniu.

System kształcenia

System nauczania Szkoły "FACE 2 FACE with languages" jest połączeniem nowoczesnych metod nauczania z tradycyjną koncepcją edukacji językowej. Jest ona esencją osobistych doświadczeń, studiów, a także wieloletniej praktyki zawodowej Założycielek Szkoły oraz jej Metodyka.

CECHY SYSTEMU EDUKACJI JĘZYKOWEJ

W naszym podejściu do nauczania bazujemy na metodzie komunikacyjnej. Wiedząc, iż znajomość języka obcego to przede wszystkim umiejętności przekazywania i uzyskiwania informacji, podczas naszych zajęć skupimy się przede wszystkim na rozwijaniu umiejętności rozumienia i mówienia oraz na praktycznym wykorzystaniu języka. Staramy się nie wpajać dzieciom reguł gramatycznych, za to uczymy zastosowania tych reguł w życiu codziennym. Wiemy, że poprzez naturalną zdolność nauki języka, dziecko również samoistnie wchłania jego gramatykę.

W związku z tym, iż najważniejszym aspektem naszego nauczania jest komunikacja w języku obcym, w swoim systemie odeszliśmy od częstego sprawdzania wiedzy Uczniów w formie pisemnej tj. sprawdzianów, kartkówek, quizów itp. Podyktowane jest to chęcią uświadomienia naszym Uczniom, iż uczą się języka obcego w celu komunikacji, a nie w celu uzyskania dobrej oceny. Innymi słowy, w naszej opinii testy sprzyjają zapamiętywaniu informacji na krótki czas (słynne: „zakuć, zdać, zapomnieć”). My staramy się uczyć, iż dziś zapamiętane słowo lub struktura gramatyczna przyda się na następnej lekcji, za tydzień oraz w życiu dorosłym. Nie oznacza to jednak, że nie mamy kontroli nad poziomem wiedzy naszych Uczniów. Wręcz przeciwnie, w systemie Szkoły FACE 2 FACE odzwierciedleniem pogłębiającej się wiedzy Uczniów jest coraz sprawniejsze rozumienie Lektora mówiącego w języku obcym oraz coraz płynniejsze wypowiedzi samych Uczniów. 

Nieodzownym elementem usprawniającym komunikatywność naszych Uczniów jest autorska gra"FACETALK FACESPRECHEN FACEHABLAR FACEРазговар". Jej skompikowaną nazwę tłumaczy fakt, iż gra przetłumaczona jest na cztery języki: angielski, niemiecki, hiszpański oraz rosyjski. Nasza gra w sposób nieoceniony ćwiczy umiejętność mówienia oraz rozumienia wypowiedzi języku obcym.

Co więcej, Uczniowie naszej Szkoły dobierani są w grypy na podstawie testu poziomującego lub rozmowy kwalifikującej, co pozwala na osiągnięcie progresu w najszybszym czasie.

 

Zasada stara jak świat podpowiada, że aby wiedza została w głowie musi być systematycznie powtarzana oraz utrwalana. Dlatego każda nasza lekcja zaczyna się od przypomnienia tego co nauczyliśmy się na poprzednich zajęciach. Powtórzenia w formie zabawy, za pomocą zagadek, układanek, dialogów to sposoby, którymi dziecko nigdy się nie znudzi, a u nas są codziennością.

Systematyczność ma swoje odzwierciedlenie również w sposobie sporządzania notatek przez naszych Uczniów. Po to, aby nic nie umknęło ich uwadze stworzyliśmy FaceNoteBook, czyli pewnego rodzaju zeszyt, który każdy Uczeń otrzymuje gratis. Jest w nim miejsce na notatki ze wszystkich zajęć, dodatkowe karty pracy rozdawane przez nas na lekcji oraz informacje dla Rodziców.

Praca domowa także jest regularnie i konsekwentnie zadawana po każdej lekcji, jednak z uwzględnieniem preferencji Uczniów. 

 

Wiemy, że aby jakakolwiek nauczanie przyniosło efekt, Uczeń musi być porządnie do niego zmotywowany. Dlatego też chęć do nauki budujemy na wielu płaszczyznach. Najważniejszą z nich i naszym zdaniem najbardziej efektywną jest umożliwienie dzieciom decydowania o przebiegu wybranych etapów zajęć. Na lekcjach z FACE 2 FACE to właśnie Uczniowie wybierają chociażby grę na utrwalenie słownictwa lub oglądaną bajkę. Dzięki temu Dzieciaki są niejako emocjonalnie związane z lekcjami oraz czują się odpowiedzialne za ich przebieg. Ponadto, na zajęciach odnosimy się do zainteresowań naszych Uczniów,  do ich ciekawości światem zewnętrznym oraz poczucia humoru. Wszystko po to, aby nauka była fajniejsza i przystępniejsza.

Innymi elementami motywującymi Dzieci do nauki są szyte specjalnie dla naszych uczniów pacynki – Dorothy i Kevin, czyli postaci z naszego logo, które przyjeżdżają do nas na każdą lekcję. Jednak jako osoby pochodzące z Wielkiej Brytanii potrafią mówić tylko w języku obcym. Uczniowie nie mają innego wyjścia jak tylko mówić do nich w języku, który oni rozumieją. :)

Ponadto, bardzo efektywne w motywowaniu są nasze firmowe naklejki "FACE 2 FACE HERO" oraz różnokolorowe kleksy otrzymywane za odrobioną pracę domową. 

 

Kolejnym elementem strategii FACE 2 FACE jest autorska 5-etapowa struktura lekcji. Dzięki temu, że każda lekcja podzielona jest na 5 części dzieci ciągle są stymulowane do działalności intelektualnej. Z drugiej strony, system ten daje dzieciom poczucie bezpieczeństwa, gdyż zajęcia są uporządkowane, dzieci wiedzą czego oczekiwać i niczego się nie obawiają. Pięć etapów lekcji sprawia, że dzieci nie nudzą się oraz stosunkowo długo trwająca lekcja upływa „w mgnieniu oka”. Jest to szczególnie ważne dla Maluszków z przedszkola lub z klas 1-3, u których wytrwałość w skupieniu jest bardzo ograniczona.

Intensywność ma również odzwierciedlenie w liczbie spotkań. W naszej Szkole Uczniowie spotykają się z językiem angielskim 2 razy w tygodniu, lekcje drugiego języka obcego odbywają się raz w tygodniu. Ułatwia to organizację czasu w momencie, gdy chcą Państwo, aby wasze Pociechy uczyły sie dwóch języków obcych. Długość trwania lekcji natomiast jest idealnie dobrana do potrzeb oraz możliwości Uczniów. Oprócz uczestnictwa w zajęciach regularnych, Uczniowie mają możliwość odbycia nieodpłatnych konsultacji piątkowych (dotyczy to kursów języka angielskiego). Zajęcia piątkowe nie są obowiązkowe, można z nich skorzystać, w przypadku nieobecności na zajęciach FACE 2 FACE. Co istotne, podczas tych spotkań pracujemy z dziećmi indywidualnie, wyjaśniając również problematyczne kwestie pojawiające się podczas lekcji języka angielskiego w Szkole Publicznej.

 

Jednak najważniejsze dla nas jest to, aby nauka języka obcego była dla Dzieci przyjemna, radosna i kojarzona wyłącznie z dobrą zabawą. Na zajęciach wprowadzamy gry, tańce, piosenki, rymowanki, wierszyki i to nie tylko z najmłodszymi Uczniami :) Materiały na nasze lekcje przygotowane są zawsze z myślą o konkretnej grupie wiekowej, w kontekście bliskim ich rzeczywistości i zainteresowań. Dbamy, aby nasze zabawy akcentował potrzebę odkrywania, działania oraz ruchu – tak ważnych w rozwoju dzieci i młodzieży.

Ponadto, już w naszą tradycję wpisały się wydarzenia cykliczne, niektóre z nich charakterystyczne tylko dla Szkoły FACE 2 FACE. Należą do nich:

  • maraton filmowy „CINEMArykiCITY”,
  • spotkanie z anglojęzycznymi aktorami edukacyjnego teatru „The Bear Educational Theatre”,
  • wydarzenie "MEET A BRIT :)",
  • Bal Królowej Elżbiety,
  • lekcja HALLOWEEN,
  • lekcja kulturowa np. "ENGLISH DAY", "AMERICAN DAY", "GERMAN DAY",
  • lekcje okolicznościowe: CHRISTMAS LESSON, EASTER LESSON, TEDDY BEAR LESSON
  • akcje charytatywne,
  • konkursy wewnątrzszkolne,
  • wycieczka "PIESpacerujemy" do schroniska dla zwierząt w Sobolewie,
  • wycieczka do Warszawy na wydarzenie „Noc Muzeów",
  • wycieka kajakowa dla młodzieży i dorosłych,
  • wystawiane przez naszych Uczniów na koniec roku szkolnego SPEKTAKLE TEATRALNE,
  • czy też SUMMER CAMP, czyli letni obóz językowy, który jest uwieńczeniem naszej całorocznej pracy. :)

Opinie

„Jestem bardzo zadowolona z wyboru szkoły F2F. Patrząc na szczęśliwą minę mojej córki i wielką chęć z jaką idzie na kolejne zajęcia, wiem że podjęłam dobrą decyzję wybierając Waszą szkołę.

Bardzo cieszy mnie fakt, że lekcje odbywają się w małych grupach. Fajną sprawą są wydarzenia tj. maraton filmowy, czy też lekcje okolicznościowe: halloween , itp.

Bardzo jestem szczęśliwa patrząc jak moje dziecko nawiązało dobrą relację z Panią, która prowadzi ich grupę, ciągle Ją chwali i nie może się doczekać kolejnych zajęć. Dużym plusem jest to, że Pani prowadząca lekcje potrafi dzieci zachęcić do nauki i słuchania. Jednym słowem wspaniała kadra – dobrze wykwalifikowana !!

Bardzo pozytywnie zaskoczyły mnie lekcje otwarte, na których rodzice mogli obserwować naukę swoich pociech.

Wszystko w Waszej szkole jest na najwyższym poziomie!

Uważam, że obóz letni językowy to strzał w dziesiątkę, gdy moja pociecha będzie starsza z pewnością skorzystamy z tej formy nauki.

Trzymajcie tak dalej, jesteście najlepszą szkołą językową w okolicy i nie tylko!”

Mama Ucznnicy LITTLES

„Jestem bardzo szczęśliwa jak widzę, gdy moje dzieci z radością idą na kolejną lekcję z F2F.
Chęć pogłębiania przez nie wiedzy jest zasługą lektorek. Panie z wielkim zaangażowaniem, cierpliwością i uśmiechem przekazują swoją wiedzę. Dodatkowe atrakcje powodują mocniejszą integrację i jeszcze większy entuzjazm wśród młodych. Widząc radość moich dzieci i \'\'angielskie rozmowy\'\' w domu, cieszę się, że jest F2F.”

Mama Ucznia KIDS i JUNIORS

„Zachwyt w oczach mojego dziecka po każdym wydarzeniu w F2F to najlepsza rekomendacja :) polecam z pełnym przekonaniem.”

Mama Ucznia LITTLES

„Zajęcia organizowane są w sposób interesujący i zabawny dla dzieci. Wykorzystują ciekawe pomoce dydaktyczne i karty pracy. Dzieci z łatwością przyswajają wiedzę - nowe słówka, gramatykę - dzięki wykorzystaniu zabaw, muzyki, piosenek i tekstów oraz rymowanek. Poza tym, oferowane są im w ramach zajęć ciekawe spotkania, maratony filmowe i spektakle w języku angielskim, co umożliwia im stały kontakt z językiem angielskim. Zajęcia dodatkowe znacząco wpływają na umiejętności językowe dziecka. Ma to przełożenie na oceny zdobywane w szkole.”

Mama Ucznia KIDS

„Bo mi się podoba bawienie z panią i z Dorofi i Kewinem.” ;)

Uczeń KIDS

„ … na lekcji dużo się śmiejemy i bawimy. Ale również dużo się przez to uczymy…”

Uczeń JUNIORS

„Mi się podoba, że dużo się mówi po angielsku.” ;)

Uczeń KIDS

„F2F jest fajną szkołą, która daje mi sukcesy.”

Uczeń JUNIORS

„ – odbywanie się zajęć w małych grupach,

- przekochane nauczycielki umiejące przekazać informacje uczniom,

- różne ciekawe atrakcje odbywające się w naszej szkole językowej,

- facenotebooki, które są super alternatywą dla normalnych zeszytów.”

Uczennica TEENS

„…jeszcze rok temu nie wyobrażałam sobie siebie mówiącej coś odrobinę płynnie po angielsku… a teraz obrót o 180 stopni, potrafię to powiedzieć. O ocenach nie wspominając, z 3 na 5. Uważam, że warto chodzić do F2F… poprawić ocenę i po tą przemiłą atmosferę, która tutaj panuje.”

Uczennica TEENS

„Zajęcia w F2F bardzo mi się podobały, często na lekcjach angielskiego w szkole mogłam wykorzystać informacje, których nauczyłam się w F2F.” 

Uczennica TEENS

Polecane

contact
anika
ANIKA ŚLĘZAK
Tel. 661 248 548
ewelina
EWELINA BOGUSZ
Tel. 607 278 567
PATRONAT MEDIALNY
Twój Głos
pase Cambridge pearson Oxford